Blog aishaDIYanything.........
Macam-macam ada.....
Coretan untuk knowledge sharing....
Konsep Do-It-Yourself n Handmade...
Perkongsian Pengalaman Hidup.......
dan apa-apa jer la.......

Sila Klik Iklan Yang Anda Minat

Don't forget to be my follower...... i will follow u back.....

If u become my follower..... i follow u back.....

Sunday, July 18, 2010

Ku Sangka Panas Hingga Ke Petang Rupanya Hujan Di Pagi Hari

Sekarang nie... kawasan Taiping di landa hujan...
Sejuk sekarang nie...
Lama tak hujan waktu pagi macam nie...
Bila hujan macam nie teringat waktu kecil dulu..
Bila hujan duduk kat tepi tingkap...
Tengok hujan dan pemandangan di waktu bumi di basahi Hujan...

Bila hujan pagi ni terasa rindu plak nak kembali ke zaman kanak2
Ada satu perasaan yang tak boleh diungkapkan bila anugerah Allah memberi hujan di waktu pagi...
Setiap ahli keluarga akan berada di rumah...
Masa nie la untuk menjalinkan hubungan kekeluargaan
Bersembang dan gelak ketawa bersama...
Makan bersama dan Menonton Bersama
Bila di ingat kembali indah sangat..

Bila di fikirkan dengan akal yang diberi Allah S.W.T nie
itulah yang tersirat bila hujan di pagi hari...
merapatkan lagi hubungan kekeluargaan
Itulah masa untuk kita meluangkan masa bersama keluarga....
Itulah Rahmat Allah S.W.T dengan pemberian hujan di pagi hari cuti...

6 comments:

mijie said...

oo..sama ar dgn mijie..time kecik2 dulu tepi tingkap tgk air mengalir kan..ingt lg..kdang2 2 buat kapat dgn kertas..pastu letak kt air mengalir kn..bez zaman kanak2

AishaDIYanything said...

hehehe... same ler... wat kapal kertas pastu karam..kapal kertas mane tahan..... hehehe.... nak kecik balik la... best..

eyka syafieka said...

akak kalu ujan msti rase nk maen air...huhuu

mrs.eleanor said...

alhamdulillah, kt sungai buloh pn hujan..hehehek, sejuuuk jek, bes tito..huhu

NICK IRFAN said...

wah! teringat masa ksik2 dlu bila ujan je boleh makin ujan! hehehe

AishaDIYanything said...

masa kecik tingin sangat main hujan.... bila dah besar nak kene ujan cikit pun tak nak... takut demam.... so.. sediakan payung sebelum hujan.... hehehe.....

Related Posts with Thumbnails