Blog aishaDIYanything.........
Macam-macam ada.....
Coretan untuk knowledge sharing....
Konsep Do-It-Yourself n Handmade...
Perkongsian Pengalaman Hidup.......
dan apa-apa jer la.......

Sila Klik Iklan Yang Anda Minat

Don't forget to be my follower...... i will follow u back.....

If u become my follower..... i follow u back.....

Thursday, July 15, 2010

Apa Yang Tak Kena Ngan Duit Nie?

aishaDIYanything ada sesuatu nak dikongsi dengan semua
Entri yang menguji fungsi otak kanan yang jarang digunakan...
Untuk menguji ketajaman mata anda.....
Cuba perhatikan ketiga-tiga gambar dibawah....
Ada yang tak kena kan ?
Apa erk ?



GAMBAR 1

apa yang tak kena dengan duit ni?
nampak cam pelik jer....



GAMBAR 2

Yang nie pun nampak pelik gak kan....
Tapi apa plak yang pelik kat duit nie?



GAMBAR 3
Yang nie ada pelik jugak ker....

Semua nie duit Rm10.00 yang sah la....
Tak ada palsu pun....
Tapi try la cari ape yang pelik kat tiga-tiga duit nie....
asah bakat menggunakan otak kanan....
Jom cari apa yang Pelik....






4 comments:

Marlina Roslee said...

Sy tau...
Tgk muke gabenor 2..
Ade msm,senyum n siyes...
Betul ke erk?

AishaDIYanything said...

hehehe....betul ke erk jawapan Marlina nie.....

❤pupel❤ said...

haha nampak!!..betoi LA

AishaDIYanything said...

hehehe.... kalau tak nampak beza maknanya mata sepet... hehehehe...

Related Posts with Thumbnails