Blog aishaDIYanything.........
Macam-macam ada.....
Coretan untuk knowledge sharing....
Konsep Do-It-Yourself n Handmade...
Perkongsian Pengalaman Hidup.......
dan apa-apa jer la.......

Sila Klik Iklan Yang Anda Minat

Don't forget to be my follower...... i will follow u back.....

If u become my follower..... i follow u back.....

Thursday, September 15, 2011

Salam SEMUA.... Aisha kembali..

ASSALLAMMUALAIKUM


salam semua....

belum lambat lagi nak ucap


SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN


hampir setaun jugak tak jenguk blog

maklum la masalah kehidupan

yang datang sebagai


UJIAN dari ALLAH S.W.T


Hidup kat dunia ni pasti ada ujian buat hambanya
macam macam pengalaman yang saya lalui sepanjang hampir 1 taun menyepi


namun yang sangat memberi kesan

dan pengajaran adalah pada


26 March 2011


saya telah kehilangan orang yang paling saya sayangi


Ibu saya


telah kembali ke Rahmatullah


JAMILLAH BINTI HUSSEIN




AL-FATIHAH








Satu tamparan hebat buat saya

merasai kehilangan

rasa sunyi

tiada lagi gelak tawa

bersama ibu

semasa memasak bersama

bersembang bersama


Semuanya menjadi kenangan

Kenangan Terindah dalam hidup saya


Hampir lebih 20 tahun bersama ibu

Tiada lagi tempat mengadu

tempat bermanja


Hanya ibu tempat saya

menceritakan segalanya



Tapi hari ini
saya sudah menerima hakikat

Ibu telah pergi buat selamanya

segala pesanan dan ajarannya tidak akan dilupakan

dan

sehingga ke hari ini

saya masih ingat

saat - saat terakhir bersama ibu



Kepada sahabat blogger semua

Berbaktilah kepada kedua orang tuamu

selagi hayat mereka masih ada


Raya pertama saya tanpa ibu

sangat sayu dan pilu

Tuhan saja yang tahu

betapa rindunya

seorang anak

kepada

ibu yang telah pergi


So moral untuk pembaca entry semua

sayangi

dan

hargai
IBU


No comments:

Related Posts with Thumbnails