Blog aishaDIYanything.........
Macam-macam ada.....
Coretan untuk knowledge sharing....
Konsep Do-It-Yourself n Handmade...
Perkongsian Pengalaman Hidup.......
dan apa-apa jer la.......

Sila Klik Iklan Yang Anda Minat

Don't forget to be my follower...... i will follow u back.....

If u become my follower..... i follow u back.....

Saturday, July 3, 2010

Jom Kira Berapa Dot Hitam ?



Sape berani nak bagi jawapan berapa dot hitam yang anda nampak......
Jom kite peningkan kepala yang sedia ada memang pening ngan masalah kehidupan... hehehehe


peningnye......
tengok pun dah pening...
belum kire lagi...
hehehehe

Jawapan yang tepat menandakan anda seorang yang BIJAK lagi SANA









6 comments:

Mijie said...

mijie nmpk 15..heheh..

AishaDIYanything said...

ye ker mijie 15.... cuba kire skali lg.... mesti jawapan lain plak.... hehehe

-atiQah- said...

jawapan saya:
byk dot hitam yg saya nampak, tapi sebenarnya xde dot hitam kan? hehe..

AishaDIYanything said...

tq atiqah..... ok.... kite tunggu beberapa jawapan lagi.... nak tengok sape yang BIJAK lagi SANA

Camellia said...

takde dot itam pun.hee!

AishaDIYanything said...

jawapanye adalah.....

TAK ADA BINTIK ITAM PUN....

y nampak tu cuma bayangan anak mata... hehehe...

Sunguh BIJAK lagi SANA yang teka ngan betul...

Y tak tul tue sunguh BIJAK lagi SINI...hehehehehe

Related Posts with Thumbnails